Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Naar een vraaggestuurde informatievoorziening ITIL, ASL en BiSL hebben als markstandaarden voor IT- en informatiemanagement<br/>(beheer) een grote vlucht genomen. Om deze goed toe te kunnen passen worden... »
Businessetiquette 3.0 Enkele opmerkelijke resultaten uit het Businessetiquette-onderzoek dat onder 777 directeuren en managers, onder andere via Twitter, is gehouden voor dit boek... »
Basiscursus Ubuntu Als beginnende gebruiker maakt u in deze Basiscursus kennis met Ubuntu 10.04.<br/>Voorjaar 2010 is de nieuwste versie (10.04) van het Ubuntu besturingssystee... »
De kleine CMMI voor diensten De kleine CMMI voor diensten is een praktischhulpmiddel voor organisaties die actiefinvulling willen geven aan continue prestatieverbeteringvan hun dienstver... »
Performance behaviour Je organisatie heeft alle systemen, structuren en competenties in huis, maar toch behaal je niet het maximale resultaat. Hoe kun je dit veranderen? Met Perfo... »
Tekstvorm geregeld Een tekst die er verzorgd uitziet, geeft een goede indruk. Tekstvorm geregeld biedt tips en richtlijnen voor het uiterlijk van teksten in het algemeen en tie... »
Geen kip overboord Heidi Aalbrecht en Pyter Wagenaar<br/><br/>Geen kip overboord laat zien hoe bekende Nederlanders<br/>spreekwoorden en uitdrukkingen verhaspelen.<br/><br/>All... »
Freestyle werken, fulltime plezier Ga je met tegenzin naar je werk, omdat het saai en vervelend is? Ploeter je nog steeds in je eigen onderneming die nooit echt van de grond is gekomen? Weet j... »
Taal top 100 genootschap onze taal. Een uitkomst inde dagelijkse taalpraktijk! Kort en duidelijk antwoord op... »
Opmerkelijke ik Het is dringen geblazen voor de gewilde banen, leuke opdrachten en uitdagende projecten. Het aantal professionals en creatieve ondernemers overtreft de vraag... »