Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Boeken

Opmerkelijke ik
Opmerkelijke ik
Het is dringen geblazen voor de gewilde banen, leuke opdrachten en uitdagende projecten. Het aantal professionals en creatieve ondernemers overtreft de vraag... »
 
 
 
 
 

Het Managementwetboek
Het Managementwetboek
De bewezen principes en ongeschreven, soms ludieke ervaringsregels van management zijn gevangen in talloze managementwetten. Er zijn beroemde wetten, zoals d... »
 
 
 
 
 

We-think
We-think
Je bent wat je deelt. Dat is de nieuwe ethiek van de wereld gecreĆ«erd door<br/>websites als YouTube, LinkedIn en Wikipedia. We-think beschrijft de weergaloz... »
 
 
 
 
 

De kunst van het onderhandelen
De kunst van het onderhandelen
Met tactisch onderhandelen kun je meer bereiken dan je denkt. je verkrijgt sneller de medewerking van een ander en komt zo eerder tot afspraken en compromiss... »
 
 
 
 
 

Performance behaviour
Performance behaviour
Je organisatie heeft alle systemen, structuren en competenties in huis, maar toch behaal je niet het maximale resultaat. Hoe kun je dit veranderen? Met Perfo... »
 
 
 
 
 

De kleine CMMI voor diensten
De kleine CMMI voor diensten
De kleine CMMI voor diensten is een praktischhulpmiddel voor organisaties die actiefinvulling willen geven aan continue prestatieverbeteringvan hun dienstver... »
 
 
 
 
 

Slimmer werken met het kantoor in je tas
Slimmer werken met het kantoor in je tas
Door de snelle ontwikkelingen in communicatietechnologie is werken waar,<br/>wanneer en met wie je maar wilt nu al geen enkel probleem meer. In de<br/>grote ... »
 
 
 
 
 

Opdrachtgever gezocht!
Opdrachtgever gezocht!
Wat veel professionals remt bij het actief verwerven van opdrachten, is het gevoel dat ze zichzelf opdringen. Klanten hebben er immers een hekel aan om iets ... »
 
 
 
 
 

Bundel Hondenbrokken/In 7 stappen naar klantgerichtheid
Bundel Hondenbrokken/In 7 stappen naar klantgerichtheid
Iedereen vindt het belangrijk om klantgericht te zijn. Maar wat houdt klantgerichtheid precies in? Wat vraagt het van medewerkers? En is klantgerichtheid het... »
 
 
 
 
 

De kunst van Time-management
De kunst van Time-management
Als je je werktijd zo kunt indelen dat je efficiĆ«nt en effectief te werk gaat, ben je beter in staat je aan bepaalde `deadlines' te houden. Dan heb je tijd ... »