Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Klanten zijn eigenlijk nét mensen! Iedereen heeft klanten; de één binnen de eigen organisatie, de anderdaarbuiten. Wij bestaan bij de gratie van onze klanten, want uiteindelijkbetalen zij on... »
Geef nooit korting Geef nooit korting! Lage prijzen zijn funest voor een gezond rendement en tasten de winst van bedrijven, professionals en zelfstandigen flink aan. Sinds de c... »
Een hogere prijs is pure winst EEN HOGERE PRIJS IS PURE WINST <br/>U kunt uw winst natuurlijk verhogen door meer af te zetten. Of door uw kosten te verlagen. Maar de snelste weg naar meer ... »
In zeven stappen naar klantgerichtheid Klanten zijn de bron van het bestaan van elke organisatie. Het is daarom niet meer dan normaal dat organisaties klantvriendelijk zijn. Inderdaad, niet meer d... »
Klanten zijn eigenlijk net mensen Iedereen heeft klanten; de één binnen de eigen organisatie, de ander daarbuiten. Wij bestaan bij de gratie van onze klanten, want uiteindelijk betalen zij ... »
Eén fan per dag Met ‘gewoon’ tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denk... »
Superfijne klanten Superfijne klanten, wie wil die nou niet? Superfijne klanten hebben oog voor jouw toegevoegde waarde en accepteren daarom de prijs die je vraagt. Dat maakt d... »
Jos Burgers over klantgerichtheid Als er van drie boeken in zes jaar tijd ruim honderdduizend exemplaren worden verkocht, dan kan er met recht van bestsellers worden gesproken. Jos Burgers kr... »