Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Customers are just like regular people Everybody has customers; some are within our own organizations, and some are outside them. We exist by their grace because, ultimately, they are the ones who... »
Geef nooit korting! Geef nooit korting! <br/><br/>Lage prijzen zijn funest voor een gezond rendement en tasten de winst van bedrijven, professionals en zelfstandigen flink aan. ... »
Klanten zijn eigenlijk nét mensen! Iedereen heeft klanten; de één binnen de eigen organisatie, de anderdaarbuiten. Wij bestaan bij de gratie van onze klanten, want uiteindelijkbetalen zij on... »
Eén fan per dag Met ‘gewoon’ tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denk... »
In zeven stappen naar klantgerichtheid Klanten zijn de bron van het bestaan van elke organisatie. Het is daarom niet meer dan normaal dat organisaties klantvriendelijk zijn. Inderdaad, niet meer d... »
Gek op gaten Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoe... »
Het cement van de samenleving Stelt de traditionele sociologische vanzelfsprekendheden ter discussie.<br/><br/>Er wordt vaak iets te gemakkelijk en vanzelfsprekend over 'de' solidariteit ... »
De Wet van Snuf Iedereen weet hoe het principe van wederkerigheid werkt: wat je geeft, krijg je terug. Een krachtig principe, dat vrijwel altijd en overal opgaat. Het helpt ... »