Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Boeken

Hondenbrokken
Hondenbrokken
Iedereen vindt het belangrijk om klantgericht te zijn. Maar wat houdt klantgerichtheid precies in? Wat vraagt het van medewerkers? En is klantgerichtheid het... »
 
 
 
 
 

Robijntje is jarig
Robijntje is jarig
 »
 
 
 
 
 

Met tevreden klanten schiet je weinig op
Met tevreden klanten schiet je weinig op
Het vinden en binden van klanten is de levensader van elke organisatie. Maar loyaliteit is al lang niet meer vanzelfsprekend en klanten bevelen je ook niet z... »
 
 
 
 
 

Jos Burgers over klantgerichtheid
Jos Burgers over klantgerichtheid
Drie bestsellers in één speciale editie <br/><br/>Als er van drie boeken in zes jaar tijd ruim honderdduizend exemplaren worden verkocht, dan kan er met re... »
 
 
 
 
 

Customers are just like regular people
Customers are just like regular people
Everybody has customers; some are within our own organizations, and some are outside them. We exist by their grace because, ultimately, they are the ones who... »
 
 
 
 
 

Professionals & Relatiemanagement
Professionals & Relatiemanagement
De klanten van vandaag zijn belangrijk voor de omzet van morgen, aldus een van de professionals die in dit praktijkboek aan het woord komen. Omdat het werk n... »
 
 
 
 
 

Met tevreden klanten schiet je weinig op
Met tevreden klanten schiet je weinig op
Het vinden en binden van klanten is de levensader van elke organisatie. Maar loyaliteit is al lang niet meer vanzelfsprekend en klanten bevelen je ook niet z... »
 
 
 
 
 

Eén fan per dag
Eén fan per dag
<p>Met 'gewoon' tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denke... »