Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Wacht niet op de wind, ga roeien <p>Iedereen die wel eens gezeild heeft, weet het: de windrichting kun je niet veranderen, dus als je vooruit wilt komen moet je de stand van je zeilen aanpas... »
Geef nooit korting Geef nooit korting! Lage prijzen zijn funest voor een gezond rendement en tasten de winst van bedrijven, professionals en zelfstandigen flink aan. Sinds de c... »
Klanten zijn eigenlijk nét mensen! Iedereen heeft klanten; de één binnen de eigen organisatie, de anderdaarbuiten. Wij bestaan bij de gratie van onze klanten, want uiteindelijkbetalen zij on... »
Superfijne klanten Superfijne klanten, wie wil die nou niet? Superfijne klanten hebben oog voor jouw toegevoegde waarde en accepteren daarom de prijs die je vraagt. Dat maakt d... »
In zeven stappen naar klantgerichtheid Klanten zijn de bron van het bestaan van elke organisatie. Het is daarom niet meer dan normaal dat organisaties klantvriendelijk zijn. Inderdaad, niet meer d... »
Jos Burgers over klantgerichtheid Als er van drie boeken in zes jaar tijd ruim honderdduizend exemplaren worden verkocht, dan kan er met recht van bestsellers worden gesproken. Jos Burgers kr... »