Boek
Marketing modellen en berekeningen geeft een overzicht van modellen en commercile calculaties die een belangrijke rol spelen in marketing. Het boek volgt de structuur van het marketingplanningsproces. De onderwerpen worden op een heldere manier uitgelegd en gellustreerd met praktische voorbeelden en een doorlopende casus. Achter in het boek is een kernachtig overzicht opgenomen van de gebruiksmogelijkheden van alle behandelde modellen en berekeningen dat kan helpen bij het maken van weloverwogen keuzes.Dit boek is geschikt voor studenten aan commercile opleidingen in het hoger onderwijs. Het is een aanvulling op marketinginleidingen en kan gebruikt worden in verschillende leerjaren. Ook professionals kunnen hun voordeel doen met deze praktische uitgave.Op de bijbehorende website www.pearsoneducation.nlborchertvink is extra materiaal beschikbaar. Ton Borchert en Loes Vink zijn lange tijd werkzaam geweest in de marketingpraktijk en zijn als docent marketing verbonden aan Hogeschool Utrecht. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.