Boek
Onder druk van sociale media wordt tegenwoordig steeds vaker vanbedrijven verwacht dat zij een meer wezenlijke, serieuze maatschappelijkeverantwoordelijkheid dragen. Met hier en daar een donatie alleen kom jeer niet meer. Maar hoe dan wel? En hoe zorgt u ervoor dat deze betrokkenheidbovendien bijdraagt aan de fi nanciële groei van uw bedrijf?Goed werkt beter! is een praktische handleiding waarin marketinggoeroePhilip Kotler c.s. laat zien hoe u marketing en maatschappelijke initiatievendusdanig in uw doelstellingen integreert dat cause marketing eenvolwaardig onderdeel van uw groeistrategie wordt. Het resultaat: socialeimpact én een klinkend resultaat onder de streep. Bovendien blijkenbedrijven die een zichtbare maatschappelijke verantwoordelijkheid dragenbeter in staat werknemers aan te trekken en te behouden en zijn zeaantrekkelijker voor investeerders.Dat cause marketing werkt bewijzen de tientallen voorbeelden uit depraktijk van topmanagers van o.a. PepsiCo, Starbucks, Marks & Spencer,Levi Strauss & Co en Nike, die met hun persoonlijke verhalen én cijfershebben bijgedragen aan dit boek. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Niemand