Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Boeken

Marketing 3.0
Marketing 3.0
In Marketing 3.0 neemt marketinggoeroe Philip Kotler je mee naar het volgende niveau van marketing waar klanten meer zijn dan alleen consumenten.<br/>Klanten... »
 
 
 
 
 

Marketing, de essentie 9e editie (eBook)
Marketing, de essentie 9e editie (eBook)
Marketing, de essentie biedt een compact en helder overzicht van de belangrijkste begrippen en principes van marketing. In de negende editie van dit succesvo... »
 
 
 
 
 

Marketing
Marketing
Marketing, de essentie, 13e editie<br/><br/>Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing.<br/>Hedendaagse marketi... »
 
 
 
 
 

Marketingmanagement
Marketingmanagement
Marketingmanagement, de essentie biedt een volledige introductie in modern marketingmanagement. De nieuwste concepten en onderzoeksresultaten komen aan bod. ... »
 
 
 
 
 

Principes van marketing
Principes van marketing
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze zevende editie van Principes van marketing bieden we jou - onze (nieuwe) klant - mee... »
 
 
 
 
 

Marketing
Marketing
Marketing, de essentie biedt een compact en helder overzicht van de belangrijkste begrippen en principes van marketing. In de negende editie van dit succesvo... »
 
 
 
 
 

Marketing, de essentie
Marketing, de essentie
Marketing, de essentie biedt een compact en helder overzicht van de belangrijkste begrippen en principes van marketing. In de negende editie van dit succesvo... »
 
 
 
 
 

Principes van marketing
Principes van marketing
Het doel van elke marketeer is om zijn klanten meerwaarde te bieden. Met deze zesde editie van Principes van marketing bieden we jou, onze (nieuwe) klant, me... »
 
 
 
 
 

Marketing 4.0
Marketing 4.0
Met Marketing 4.0 beschrijft Philip Kotler, de grondlegger van de moderne marketing, een totaal nieuwe manier om naar marketing te kijken en geeft hij vernie... »