Boek
Adrie Reinders en Marion Freijsen
De N-factor
Succesvol netwerken
Bijna iedereen heeft inmiddels gehoord van de X-factor, het fenomeen is alleen lastig
te beschrijven. De N-factor laat zich makkelijker definiëren; het is het vermogen
contacten te leggen in je dagelijkse leven, privé of zakelijk, die je misschien nu of in
de toekomst nodig gaat hebben.
De N-factor is een manier van leven en kent veel ongeschreven regels die je door
schade en schande moet ontdekken, maar een groot deel van deze regels kan worden
geleerd. In De N-factor geven Adrie Reinders en Marion Freijsen waardevolle lessen
over het
De kunst van het netwerken
beginnen, opbouwen en managen van een succesvol netwerk. Het boek behandelt
vanzelfsprekend alle traditionele manieren om je netwerk op te bouwen en uit te
breiden, maar het gaat ook uitgebreid in op de verschillende e-networkingtools die het
internet anno 2007 biedt. Op praktische wijze komen de do's-and-don'ts van het
netwerken aan bod, en ook hoe deze ongeschreven regels van land tot land
verschillen. Ondernemers die hierop goed inspelen vergroten hun kansen op zakelijk
succes.
Adrie Reinders is oprichter en partner bij Ohm Inc., een bedrijf dat netwerken tot
zijn kerntaak heeft gemaakt door innovaties van kleine technologiebedrijven te
koppelen aan grote kapitaalkrachtige ondernemingen. Hiervoor richtte hij
verschillende technologiebedrijven op, waaronder ICT Rijnhaave dat hij na diverse
acquisities in 1996 aan Syntegra heeft verkocht.
Marion Freijsen is partner bij Ohm Inc. Ze heeft 20 jaar ervaring in International
Technology Sales en Marketing bij bedrijven als Bloomberg, Reuters, Speedport en
Currenex.
«Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.