Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
De winst van service strategische tips om klantenloyaliteit te bevorderen en de winst te verhogen »
Meer winst uit bestaande en nieuwe klanten Iedere klant heeft als waardepotentieel meer dan de eenmalige transactie: een klant kan een relatie worden, langere tijd klant blijven en voor nieuwe klanten... »
De oude man en het kado Het Kado is het eerste boek uit een serie waarin De Oude Man de lezer laat zien hoe gelukkig te zijn en op een gemakkelijker manier met het leven om te gaan.... »
Goede Voornemens Iedereen heeft plannen, doelen en voornemens voor het nieuwe jaar. Vaak zijn deze vergeten in de loop van januari. Dit boek, de aanpak en de workshop stellen... »
Hoe resultaatverbetering faalt of slaagt Bij het implementeren van de doorbraak naar resultaatverbetering wordt het succes van de cliënt als doel van het proces gezien. Het project richt zich er op... »