Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Populaire boeken

 
» » »
 



Voice
Voice door Maarten Lens-Fitzgerald
In ‘Voice’ vertelt Maarten Lens-FitzGerald dat Voice na internet en mobiel hét nieuwe kanaal voor de consument is. Met je stem stel je vragen of geef je opdrach... »
 
 
 
 
 

Digitale Transformatie van Corporaties
Digitale Transformatie van Corporaties door Tino Meijn
 »
 
 
 
 
 

E-communicatie, internet en online diensten
E-communicatie, internet en online diensten door Willem De Meyer
 »
 
 
 
 
 

Instagram Business voor Dummies
Instagram Business voor Dummies door Corey Walker, Eric Butow & Jenn Herman
Met meer dan een miljard gebruikers is Instagram hét socialmediaplatform van dit moment - en dat biedt kansen voor bedrijven. 'Instagram Business voor Dummies' ... »
 
 
 
 
 

Social Selling met LinkedIn
Social Selling met LinkedIn door Patrick Petersen
Het compacte - maar praktische - Social Selling met LinkedIn is het eerste boek dat de nieuwe, wervende features van LinkedIn helder op een rij zet. Het kleurr... »
 
 
 
 
 

Zoom voor Dummies
Zoom voor Dummies door Phil Simon
Dagelijks gebruiken miljoenen mensen Zoom om te videobellen met hun vrienden, familie en collega's over de hele wereld. Dit boek helpt je alle mogelijkheden van... »
 
 
 
 
 

Microsoft Teams voor Dummies
Microsoft Teams voor Dummies door Rosemarie Withee
Microsoft Teams ondersteunt dagelijks miljoenen mensen om op afstand samen te kunnen werken. Microsoft Teams creëert een virtuele, gedeelde werkplek waardoor ve... »
 
 
 
 
 

Succesvol met sociale media
Succesvol met sociale media door Stefaan Lammertyn
 »
 
 
 
 
 

Online copywriting
Online copywriting door Dimitri Lambermont
Wil je meer betrokkenheid bij je organisatie? Wil je meer tevredenheid over je dienstverlening? Wil je meer vertrouwen van je klanten? Begin met de teksten op j... »
 
 
 
 
 

Media-analyse
Media-analyse door Ina Cool, Katheline de Lembre & Machteld Weyts
 »