Boek
De Webdesk biedt de moderne marketeer die meer concreet resultaat wil boeken met online marketing alle relevante informatie waarmee hij direct aan de slag kan gaan. Voor het uitbouwen van de commerciële prestaties met en op het web, via e-mail, de mobiele telefoon en interactieve televisie is de Webdesk het uitgelezen product.Alle vormen van online marketing worden uitgebreid toegelicht: web marketing, e-mail marketing, interactieve marketing, search engine marketing, mobile marketing, messenger marketing, online buzz marketing, experience marketing en marketing via interactieve televisie.Het hele proces van strategie en planvorming, via marketing en mediakeuze, tot realisatie en onderzoek wordt behandeld. Maar ook alle relevante juridische kwesties komen aan bod.De meer dan zeventig (waaronder alle voor de Spinawards genomineerde) cases illustreren alle denkbare vormen van online marketing, de successen én de valkuilen.Bij dit boek hoort een site waarop u de meeste actuele informatie over online marketing kunt vinden:www.adformatie.nl/webdesk. De site gaat verder waar het boek ophoudt. Leest u in het boek bijvoorbeeld hoe u een online marketingplan opstelt, met de grid die u op de site kunt vinden en downloaden, kunt u meteen aan de slag. Bovendien bevat de site de meest actuele ontwikkelingen in de branche en kunt u er aanvullende zaken vinden als rekenmodules voor het berekenen van campagnekosten en allerlei relevante links. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.