Boek
De gouden veer wordt om de twee jaar uitgereikt aan de schrijver van de beste verkoopbrief. Tien gouden veren twintig jaar verkoopbrieven en direct mail in Vlaanderen. Dat verdient een boek waarin een eerste balans wordt opgemaakt. Alle tien winnende brieven krijgen een grondige analyse telkens vanuit een andere invalshoek en door een andere auteur. De analyses worden voorafgegaan door het verhaal achter de veerprijs en gevolgd door een terugblik op de ontwikkeling van de verkoopbrief. Het boek is bedoeld voor copywriters onderwijs direct marketeers kortom voor al wie interesse heeft voor professionele communicatie. De gouden veer wordt om de twee jaar uitgereikt aan de schrijver van de beste verkoopbrief. Tien gouden veren twintig jaar verkoopbrieven en direct mail in Vlaanderen. Dat verdient een boek waarin een eerste balans wordt opgemaakt. Alle tien winnende brieven krijgen een grondige analyse telkens vanuit een andere invalshoek en door een andere auteur. De analyses worden voorafgegaan door het verhaal achter de veerprijs en gevolgd door een terugblik op de ontwikkeling van de verkoopbrief. Het boek is bedoeld voor copywriters onderwijs direct marketeers kortom voor al wie interesse heeft voor professionele communicatie. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.