Boek
Een klant heeft een probleem en zoekt een trainer die hem daarbij kan helpen. Zijn afdeling werkt niet optimaal, er zijn samenwerkingsproblemen of de klantgerichtheid moet beter. Hij verwacht van jou dat je zijn probleem oplost. Daar ben je immers trainer voor! Maar voordat je kunt gaan trainen moet er nog wel het een en ander gebeuren .... Dit boek helpt je de klantvraag om te zetten in een effectieve training. Wat wil de klant precies? Hoe is de situatie ontstaan? Welke mogelijkheden zijn er om het aan te pakken? Hoe is het op de werkplek geregeld? En last but not least: welk probleem ga je oplossen?
Dit boek is bestemd voor trainers die meer willen dan alleen een training draaien. Trainers die de klant werkelijk willen helpen en uit gaan van de belangen van de deelnemers en die van de organisatie. Tien thema's uit de praktijk vormen de kern van het boek. Van besluitvorming en conflicthantering tot motivatie en samenwerken: elk thema is uitgewerkt met theorieën en oefeningen waarmee je als trainer direct aan de slag kunt. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.