Boek
De auteurs van deze studie hebben bij twaalf zeer verschillende succesvolle webpublicaties, die voortkomen uit of bestaan naast gewone print, of meteen opgezet zijn als online publicaties, bedoeld zijn voor een breed publiek of voor een nauw omschreven doelgroep, via het beschrijvende businessmodel van Alexander Osterwalder gekeken waar dat succes uit voortkomt en welk businessmodel eraan ten grondslag ligt.
Hiermee lijken zij het geheim van het succesvolle online uitgeven ontrafeld te hebben.
Deze studie is derhalve verplichte kost voor uitgevers die het web op willen.
Tot de onderzochte webpublicaties behoren die van: Wegener, BRIGHT.nl, ZOOM.nl, DOCUMENTWERELD.nl, MARKETINGFACTS.nl, NU.nl, SURINED.nl, VI.nl, COBOUW.nl, TELEGRAAF.nl
Het boek wordt afgesloten met een stappenplan: Digitale titels lucratief maken in 8 stappen «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »