Boek
Zorgmarketing = contentmarketingHulp, inspiratie en voorbeelden voor professionals die succesvolde stap maken van communicatie naar zorgmarketingKlassieke vormen van communicatie en marketing voldoen niet langer voor wie succesvol zorgconsumenten en -professionals wil bereiken. Daar is modern marketinginzicht voor nodig. Contentmarketing, om precies te zijn. Haak in op de mediaconsumptie van de hedendaagse consument, overtuig met inhoudelijke communicatie en besef dat zelfs de meest ideĆ«le zorgverlener iets moet verkopen: autoriteit en betrouwbaarheid.Succesvolle contentmarketing in de zorg is een praktisch boek dattheoretisch inzicht, handige tips en aansprekende voorbeelden combineert voor de volle breedte van de zorgsector. Het is een onmisbare handleiding voor communicatiespecialisten,marketeers en voorlichters die willen bijblijven in hun vak.Richard van Berkel (1967) is mede-oprichter en directeur vancontentmarketingbureau LVB Networks. Hij publiceert regelmatig over zorg en communicatie. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.