Boek
Entopic presenteert de derde geheel bijgwerkte editie van Scoren met Google AdWords, een praktische handleiding om maximaal rendement te halen uit advertentiecampagnes in Google AdWords.
Scoren met Google AdWords is een praktische handleiding om maximaal rendement te halen uit advertentiecampagnes in Google AdWords, het belangrijkste en meest gebruikte online advertentienetwerk ter wereld. Deze derde editie is geheel bijgewerkt met de laatste vernieuwingen van Google AdWords.
Het boek gaat in op de vele mogelijkheden die AdWords biedt. Een praktische leidraad die de lezer in staat stelt om zelf een AdWords campagne op te zetten en maximale resultaten te behalen. In tien hoofdstukken wordt een compleet overzicht gegeven van de werking van Google AdWords. Met de stapsgewijze uitleg zet u uw eigen campagne op en bent u bij de juiste zoekresultaten in Google te vinden.
De inhoud:
- Marketing via zoekmachines
- Search Engine Marketing?
- Adverteren met AdWords
- Het opzetten van een AdWords-campagne
- Advertentiegroepen en advertenties aanmaken
- Relevante zoekwoorden selecteren
- CPC en dagbudget bepalen
- Instant Search en vertoningen
- Campagnebeheer
- Campagnes optimaliseren
- Advertenties optimaliseren
- Zoekwoorden optimaliseren
- AdWords Editor
- Conversies meten en optimaliseren
- Google Analytics
- Hulpprogramma voor plaatsing
- Mobiele advertenties
- Lokale bedrijfsadvertenties
- Search Engine Optimalisatie
- Link Strategie
- Het Search Synergy model «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Niemand