Boek
Om te overleven moeten organisaties verder gaan dan louter investeren in 'tweerichtingsverkeer' en begrip van hun omgeving. Voor een duurzame, evenwichtige ontwikkeling moeten transparantie, geloofwaardigheid en duidelijkheid tot in alle vezels van een organisatie doordringen, en worden onderhouden. De praktijk leert evenwel dat ondernemers en bestuurders vaak een schok nodig hebben om de communicatie met hun omgeving serieus op te pakken. Systematische aandacht voor public relations helpt om daarop te anticiperen. Dit is de kernboodschap van de vijfde - geheel herziene en uitgebreide - editie van het standaardwerk 'Public relations'. In deze delen worden theorie en visies, praktijkcases en praktische handreikingen gepresenteerd. De samenstellers hebben een schaar aan ervaren professionals en docenten bereid gevonden om hun visie op en ervaringen met specifieke aspecten van het communicatievak in het boek te presenteren. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.