Boek
In een moeilijke markt met veel concurrentie zoeken ondernemers, adviseurs, accountmanagers en verkopers voortdurend naar mogelijkheden om omzet binnen te halen. Een belangrijk middel dat daarbij kan helpen, is een wervende offerte. Maar hoe kun je offertes zo wervend mogelijk maken? Op welke manier kun je onderscheidend zijn van concurrenten? Hoe krijg je het voor elkaar dat een offerte vaker tot een opdracht leidt?
Mariët Hermans geeft in Projectvoorstellen en offertes die scoren antwoord op deze vragen. In negen hoofdstukken laat zij zien hoe je offertes schrijft die de concurrentie de loef afsteken. Het accent ligt daarbij op offertes voor diensten en producten op maat.
Dit boek is bedoeld voor iedereen die wervende offertes wil kunnen schrijven. Dat zijn professionals, maar ook studenten die een opleiding volgen in een commerciële richting. Elk hoofdstuk bevat een aantal opdrachten waarmee getoetst kan worden of de stof begrepen is. De uitwerking van de opgaven is achter in het boek opgenomen. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.