Boek
Dit boek biedt een antwoord op vragen als wat betekent het gebruik van projectonderwijs voor het leren van de student? Hoe kan zelfgestuurd leren worden bevorderd? Wie neemt welke verantwoordelijkheden op? Hoe herdefiniren we de klassieke rolverdeling tussen student en docent? Het biedt een uitgebreide introductie over hoe men in projectonderwijs een leeromgeving creert voor en met de studenten. Aan de hand van talrijke voorbeelden van typische situaties die zich voordoen tijdens het werken in projecten gaan de auteurs in op de wijze waarop studenten en docenten of lectoren sturend optreden.Dit boek biedt een antwoord op vragen als wat betekent het gebruik van projectonderwijs voor het leren van de student? Hoe kan zelfgestuurd leren worden bevorderd? Wie neemt welke verantwoordelijkheden op? Hoe herdefiniren we de klassieke rolverdeling tussen student en docent? Het biedt een uitgebreide introductie over hoe men in projectonderwijs een leeromgeving creert voor en met de studenten. Aan de hand van talrijke voorbeelden van typische situaties die zich voordoen tijdens het werken in projecten gaan de auteurs in op de wijze waarop studenten en docenten of lectoren sturend optreden. Dit boek biedt een antwoord op vragen als wat betekent het gebruik van projectonderwijs voor het leren van de student? Hoe kan zelfgestuurd leren worden bevorderd? Wie neemt welke verantwoordelijkheden op? Hoe herdefiniren we de klassieke rolverdeling tussen student en docent? Het biedt een uitgebreide introductie over hoe men in projectonderwijs een leeromgeving creert voor en met de studenten. Aan de hand van talrijke voorbeelden van typische situaties die zich voordoen tijdens het werken in projecten gaan de auteurs in op de wijze waarop studenten en docenten of lectoren sturend optreden. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.