Boek
Concurrentiekracht is aan het verschuiven van individuele bedrijven naar geïntegreerde ketens. Dit vraagt om nieuwe vormen van samenwerking. Het eigen belang ondergeschikt laten zijn aan het belang van de keten, om samen meer toegevoegde waarde te kunnen creëren voor de eindklant, is voor veel organisaties een uitdaging.
Hans Spitsbaard en Mikolaj Fiksinski beschrijven een groeimodel waardoor organisaties stap voor stap de benodigde competenties ontwikkelen om deze uitdaging effectief het hoofd te bieden. Met PrestatieVerbetering wordt continu verbeteren in een strategisch kader geplaatst waardoor het onderdeel wordt van het dagelijkse werk. Wanneer de methode PrestatieVerbetering binnen het groeimodel wordt toegepast, verspreidt continu verbeteren zich binnen de organisatie via de individuele medewerker, naar afdelingen, functionele gebieden en de interne bedrijfsketen naar intensieve samenwerking met ketenpartners.
PrestatieVerbetering geeft organisaties zicht op de mogelijkheden voor het ontketenen van het volledige potentieel.
«
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.