Boek
Dit boek is onderdeel van InBusiness, een modulaire methode voor mbo Economie. Eenbreed aanbod van leereenheden dekt alle onderwerpen voor de commerciële en ¬financiëleopleidingen. In de serie InBusiness Commercieel worden leereenheden aangebodenvoor dekking van de kwalificatiedossiers Commercie en Marketing, communicatieen evenementen, niveau 3 en 4.Het leerwerkboek Online marketing bevat acht leereenheden die helpen om online marketingte begrijpen en op elk moment te kunnen inzetten. Belangrijke actuele onderwerpenals social media, zoekmachinemarketing, e-mail- en contentmarketing, websites enanalytics komen aan de orde.Bewezen didactiekDe methode InBusiness is ontwikkeld door ervaren auteurs, die in de leereenheden eenduidelijke verbinding leggen tussen theorie en praktijk. De didactische opbouw van elkeleereenheid is gebaseerd op het bewezen effectieve zes-leerfasen model: Introductie,Theorie, Verwerking, Toepassing, Evaluatie/zelftoets, Toetsing.De methode is compleet en van hoge kwaliteit. InBusiness is samen met docenten ontwikkeld,inhoudelijk sterk, prettig leesbaar, visueel aantrekkelijk en voldoet aan de eisenvan de kwalificatiedossiers en aan de exameneisen van ESS en SPL. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.