Boek
Wat is strategie? Hoe bepaal je de juiste strategie? Hoe zorg je dat die strategie ook wordt uitgevoerd? Ondernemingsstrategie geeft op een heel toegankelijke manier antwoord op deze vragen. In deze vijfde druk is een flink aantal nieuwe actuele praktijkvoorbeelden opgenomen die de theorie illustreren. Er is bovendien een aantal nieuwe hoofdstukoverstijgende cases met opdrachten opgenomen.Onveranderd is de heldere stijl waarin Ondernemingsstrategie is geschreven en de duidelijke structuur. Het boek bestaat uit vier delen. Deel I legt uit hoe ondernemingen hun doelstellingen vaststellen, hoe zij hun omgeving analyseren en hoe zij hun sterke en zwakke punten bepalen. Deel II en III behandelen het formuleren van een strategie voor een businessunit en respectievelijk een concern. In deel IV komt de implementatie van een strategie aan de orde. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.