Boek
Bedrijven laten merkpotentieel liggen. Events zijneen middel om een community van mensen te creërenrondom een merk. Maar dan moet je er wel in slagenom iedereen in je doelpubliek op een persoonlijkemanier te begeesteren.Hoe kun je via een beklijvend event verbinding organiseren?Hoe kun je de relatie met je doelpubliek verdiepenen duurzaam maken? Hoe zorg je ervoor dat jeboodschap blijft nazinderen en je publiek blijft surfenop de positieve ervaring? Hoe bouw je een event datblijft kleven in het geheugen? Hoe breng je mensen inhet moment? Hoe word je als merk deel van het verhaalvan je klant?Het boek is een oproep om events bewuster en meer doordacht te organiseren, zodat je doelpubliek zichpersoonlijk aangesproken voelt en terug wil komen voor nog zo’n ervaring. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.