Boek
In Marktonderzoek staat het onderzoeksproces centraal, waarbij verschillende methoden van dataverzameling en data-analyse worden behandeld. De relatie tussen opdrachtgever en onderzoeksbureau komt uitgebreid aan bod. Ook is er veel aandacht voor de plaats die het marketingonderzoek inneemt binnen het totale vakgebied.Deze 7e editie is volledig en grondig geactualiseerd, zowel qua onderwerpen als qua voorbeelden. Daarnaast is er veel aandacht besteedt aan de schrijfstijl. 'Marktonderzoek' is zo een heel toegankelijk, compleet en actueel basisboek op het gebied van marktonderzoek geworden.Nieuw is de ondersteunende website www.marktonderzoek.wolters.nl . Studenten vinden er meerkeuzevragen, open vragen, een SPSS case, extra uitleg van lastige onderwerpen zoals steekproefomvang en risico-analyse en handige links. Voor docenten zijn er extra oefenopgaven en de uitwerking van de SPSS case. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.