Boek
In dit Communicatiememo wordt op een praktische manier uiteengezet wat de communicatiemedewerker kan met marktonderzoek. Wanneer doe je onderzoek? Wat is het verschil tussen kwalitatief en kwantitatief onderzoek? Welke methoden zijn er? Doe ik het zelf of ga ik uitbesteden? Het memo biedt ondersteuning bij het doen van onderzoek dat antwoord geeft op de vragen die leven in de organisatie. In sommige gevallen zal dit betekenen dat een traject van maanden moet worden ingegaan in samenwerking met een professioneel marktonderzoekbureau, maar het is ook mogelijk dat één vraag via e-mail alles is wat nodig is. Communicatie Memo's bieden heldere, praktische informatie waarmee u direct aan de slag kunt. En met succes. Want, alle stappenplannen en scenario.s in deze serie hebben zich in de praktijk ruimschoots bewezen. Dus als u snel geïnformeerd wilt zijn over communicatieonderwerpen, verdient deze reeks een prominente plek op uw bureau. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.