Boek
'Marktgericht management' benadert marketingstrategie op een verfrissende wijze. De auteur heeft bewust gekozen voor een strategische en praktijkgerichte aanpak, in plaats van zich alleen te richten op de concepten en theorie van marketingstrategie. Elk hoofdstuk is daarom gebaseerd op specifieke prestaties. De studenten leren niet alleen marketingconcepten te definiëren, maar deze ook toe te passen.'Marktgericht management' onderscheidt zich door zijn focus op marketingprestatie, de winstgevendheid van marketing en de rol van marketingstrategieën om die winstgevendheid te bereiken. Klantloyaliteit, marketingprestatiemaatstaven, klantrelatiemanagement en merk- en productlijnstrategieën worden uitgebreid behandeld.Aan het eind van elk hoofdstuk staan interactieve toepassingsproblemen, de bijbehorende spreadsheets zijn te vinden op de begeleidende website. De studenten kunnen zo duidelijk zien welk effect een bepaalde marketingstrategie op de winst zal hebben. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.