Boek
Marketingtoepassingen blijkt in een grote behoefte te voorzien, getuige deze vierde druk. Oorspronkelijk werd het boek ontwikkeld als onderdeel van de door Wolters-Noordhoff uitgegeven NIMAA-methode, maar in de loop der jaren heeft het een zelfstandige plaats binnen het hbo gekregen.
Het boek is een ideale aanvulling op de inleidende handboeken marketing, waarin de diverse toepassingsgebieden slechts kort behandeld worden. Studenten kunnen de basiskennis die zij hebben verworven met deze uitgave uitbreiden en ook praktisch toepassen.
De onderwerpen die achtereenvolgens aan de orde komen, zijn:
Industri marketing
dienstenmarketing
not-for-profitmarketing
detailhandelsmarketing
direct marketing
internationale marketing.
Elk hoofdstuk wordt afgesloten met een set open vragen en cases. De antwoorden zijn te vinden op de website www.marketingtoepassingen.wolters.nl. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.