Boek
Of je nu verantwoordelijk bent voor het marketen van een nieuw produkt concept of idee dat je je bestaande plannen moet opfrissen de uitdaging en die je het hoofd moet bieden om je verkoop te laten stijgen en nieuwe klanten te kunnen bereiken kunnen overdonderend zijn en je van je stuk brengen. Als je nog geen marketinggenie bent maak je dan geen zorgen met Marketing voor Dummies als leidraad voor het opstellen van vernieuwende effectieve marketingplannen laat je de concurrentie in het stof bijten. Of je nu verantwoordelijk bent voor het marketen van een nieuw produkt concept of idee dat je je bestaande plannen moet opfrissen de uitdaging en die je het hoofd moet bieden om je verkoop te laten stijgen en nieuwe klanten te kunnen bereiken kunnen overdonderend zijn en je van je stuk brengen. Als je nog geen marketinggenie bent maak je dan geen zorgen met Marketing voor Dummies als leidraad voor het opstellen van vernieuwende effectieve marketingplannen laat je de concurrentie in het stof bijten. Of je nu verantwoordelijk bent voor het marketen van een nieuw produkt concept of idee dat je je bestaande plannen moet opfrissen de uitdaging en die je het hoofd moet bieden om je verkoop te laten stijgen en nieuwe klanten te kunnen bereiken kunnen overdonderend zijn en je van je stuk brengen. Als je nog geen marketinggenie bent maak je dan geen zorgen met Marketing voor Dummies als leidraad voor het opstellen van vernieuwende effectieve marketingplannen laat je de concurrentie in het stof bijten. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.