Boek
Het is de schaarste aan klanten niet aan producten die ons ertoe dwingt om marketing de belangrijkste drijfveer van onze strategische planning te maken. Tegenwoordig kan marketing die alleen maar wordt beschouwd als een manier om e producten en diensten van een bedrijf aan de man te brengen g een waarde meer creren. De auteurs dringen er bij de bedrijven dan ook op aan hun marketingconcept uit te breiden tot een holistisch kader waarin ondernemingen en hun medewerkers het vermogen ontwikkelen om nieuwe waardescheppende kansen te ontdekken en producten diensten en ervaring te leveren die nauwer aansluiten bij de wensen van de individuele klant. Het is de schaarste aan klanten niet aan producten die ons ertoe dwingt om marketing de belangrijkste drijfveer van onze strategische planning te maken. Tegenwoordig kan marketing die alleen maar wordt beschouwd als een manier om e producten en diensten van een bedrijf aan de man te brengen g een waarde meer creren. De auteurs dringen er bij de bedrijven dan ook op aan hun marketingconcept uit te breiden tot een holistisch kader waarin ondernemingen en hun medewerkers het vermogen ontwikkelen om nieuwe waardescheppende kansen te ontdekken en producten diensten en ervaring te leveren die nauwer aansluiten bij de wensen van de individuele klant. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.