Boek
Binnen veel organisaties staat de marketingafdeling onder druk. Resultaten moeten op korte termijn zichtbaar zijn en de afdeling krijgt intern soms een slechte pers. In dit boek worden de tien belangrijkste, meest actuele problemen van marketing, hun oorzaken én mogelijke oplossingen besproken. Marketing aan de top biedt zo een beknopte, maar sterk onderbouwde handreiking voor iedere marketeer en marketingmanager die zijn vak relevanter en waardevoller wil maken. Ook voor topmanagers enmanagers actief in functionele gebieden buiten de marketing biedt het boek inzicht in de rol die de marketingfunctie kan spelen om de organisatie alsgeheel succesvoller te maken.
Ruud Frambach is hoogleraar marketing aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Peter Leeflang is zijn evenknie aan de Rijksuniversiteit Groningen. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.