Boek
Marketing: de harde cijfers bereidt voor op de examenstof zoals omschreven in de SPL/ECABO toetsmatrijs Financiën, begroten en budgetteren, en is speciaal geschreven voor het kwalicatiedossier Marketing, communicatie en evenementen. Dat maakte het mogelijk deze onderwerpen in de marketingcontext te plaatsen. Het boek legt, samen met de rest van deze methode, ook een stevige basis om studenten door te laten stomen naar het NIMA-A diploma.PitchPitch is een methode voor commerciële opleidingen in het mbo. Bij het ontwikkelen stonden overzichtelijkheid en begrijpelijkheid voorop: rustigevormgeving, heldere taal, duidelijke structuur, margewoorden, onthoudblokjesvoor het recapituleren van de kernstof, vragen en opdrachten, en per hoofdstukeen samenvatting en een begrippenlijst. Op www.practicx.nl staan toets- en oefenvragen (met feedback op de antwoorden) als oefening voor het tentamen. De methode bestaat uit zeven delen:* Basisboek marketing* Marketingplanning* Marketing: de harde cijfers* Communicatie* Marktonderzoek* Evenementen organiseren* Extra Pitch voor NIMA-AKees Benschop heeft jarenlange ervaring met het ontwikkelen van studiemateriaal en onderwijsmethodes voor het mbo. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.