Boek
Werk maken van onderwijs dat jongeren echt motiveert en uitdaagt? Het lijkt een boutade op een ogenblik dat de media volop berichten over schoolmoeheid vandalisme tuchtproblemen geweldplegingen leerlingenuitval en de roep om regels en reglementen toeneemt. Net nu de overheid schooldirecties nadrukkelijk wijst op hun verantwoordelijkheid inzake kwaliteitszorg in onderwijs geraakt me er meer en meer van overtuigd dat de huidige generaties jongeren almaar moeilijker in de hand te houden zijn. Klasmanagement is dan ook een thema dat volop aandacht krijgt. Heel wat onderwijsmensen zijn op zoek naar mogelijkheden om opnieuw greep te krijgen op hun lerenden om de leiding van hun klas weer stevig in handen te nemen.Werk maken van onderwijs dat jongeren echt motiveert en uitdaagt? Het lijkt een boutade op een ogenblik dat de media volop berichten over schoolmoeheid vandalisme tuchtproblemen geweldplegingen leerlingenuitval en de roep om regels en reglementen toeneemt. Net nu de overheid schooldirecties nadrukkelijk wijst op hun verantwoordelijkheid inzake kwaliteitszorg in onderwijs geraakt me er meer en meer van overtuigd dat de huidige generaties jongeren almaar moeilijker in de hand te houden zijn. Klasmanagement is dan ook een thema dat volop aandacht krijgt. Heel wat onderwijsmensen zijn op zoek naar mogelijkheden om opnieuw greep te krijgen op hun lerenden om de leiding van hun klas weer stevig in handen te nemen. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.