Boek
DE MARKETING BOX
Internet is niet meer weg te denken uit de daglijkes bedrijfspraktijk. Als we kikjen naar de tijd die Nederlanders aan verschillende media besteden dan blijkt internet met 20% op de derde plaats, te staan, vlak achter radio en televisie. Onder jongeren staat internet zelfs op de eerste plaats. In de mediamix van de consument neemt internet op dit moment 25% voor haar rekening.
Nederlandse bedrijven beantwoorden dit mediagedrag met een schamele 3% internet in hun mediamix. Deze discrepantie is schrijkbarend. De basis van marketing is immers nog altijd het analyseren van en het inspelen op veranderend consumentengedrag. In deze aflevering van De Marketingbox krijgt u de intstrumenten aangereikt om uw online activiteiten te stoomlijnen met uw andere marketinginspanningen zodat de optlsom mee is dan twee. En u krijgt instrumenten om uw website goed te laten rederen.,
Eerst wordt uitgbried besproken hoe u via internet contact kunt leggen met (potentiële) klanten. Hoe vergroten we bijvoorbeeld het bezoek van onze doelgroep aan onze website? Vervolgens staat de conversie centraal Wat kunt u allemaal doe om al deze bezoekers te stimuleren klant bij uw organisatie te worden? En ten slotte worden de nodige woorden gewijd aan loyaliteit. Hoe houdt u de klant vast en hoe stimuleert u hem of haar tot het doen van herhalingsaankopen?
Na beluistering van deze aflevering weet u wat u moet doen om mee te splen in de online wereld. En u hebt het allerbelangrijkste geleerd: de juiste keuzes maken. Want net als in de offline wereld kan niet alles tegelijk en is niet alles even zinvol.
Speelduur+ 60 minuten
Kijk voor meer informatie en intekening op de volledige reeks op: www.demarketingbox.nl
Deze audio-cd reeks wordt samengesteld door het Rotterdamse kennis – en adviesbureau ICSB – Marketing en Strategie. De auteurs van dez eaflevering zijn yousri Mandour en Marco Baak. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Niemand