Boek
Succesvol topmanagement is er steeds meer van overtuigd dat externe en internecommunicatie van wezenlijk belang zijn voor een succesvolle organisatie. Dat is goed nieuws voor communicatiemanagers, maar impliceert ook dat zij net als managers op het gebied van fi nancieel management of logistiek management, verantwoording moeten afl eggen over de toegevoegde waarde van hun werk.In dit boek krijgt u praktische handvatten en technieken aangedragen om succes te boeken met professionele corporate communicatie, én dit ook met harde cijfers aan te kunnen tonen. Casuïstiek en vragen aan het einde van ieder hoofdstuk verdiepen de stof verder.Identiteit en Imago is hét standaardwerk op het gebied van corporate communicatie, met alle recente academische theorie en praktijkervaringen op dit gebied. In deze vierde, uitgebreide en volledig herziene editie komen achtereenvolgens aan de orde:Inzichten op het gebied van organisatie-identiteit, organisatie-reputatie, het corporate merk, story-telling, en de organisatie van communicatie.Cees B.M. van Riel als hoogleraar Corporate Communication verbonden aan deRotterdam School of Management, Erasmus University, waar hij onder andereverantwoordelijk is voor het International Master of Corporate CommunicationProgramma. Samen met Charles Fombrun van de Stern Business School geeft hij leiding aan het wereldwijd opererende Reputation Institute in New York. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Niemand