Boek
Nog nooit zijn de 25 belangrijkste denk- en doe-modellen binnen retail en trade marketing op zon overzichtelijke wijze verzameld in één boek. Naast bestaande zijn ook niet eerder gepubliceerde modellen opgenomen op het gebied van onder andere de ontwikkeling van een categorie visie, joint branding en shopper marketing. Het boek biedt tevens een nuttig overzicht van de belangrijkste vakgebied- en calculatiebegrippen.Een `must read voor alle professionals die werkzaam zijn in het vakgebied en studenten die daarin interesse hebben. Ruud Verschuur heeft een achtergrond aan zowel retail- als fabrikantenzijde in food en nonfood en is Managing Director van DriveSight Management Consultancy & Mercati School of Retail & Trade Management. Co-auteur Ron Cijs is voorzitter van de Trade Marketing Association en in het dagelijks leven retailstrateeg bij hét re tailcommunicatiebureau van Nederland: Pluspoint. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen verbanden gelegd.