Boek
Wie in een concurrentieintensievewereld van het nieuwe millennium wil meedoen moet als organisatie zeker producten en diensten aanbieden waarmee je kunt excelleren op attractieve markten. Hij moet hiervoor markten opsporen luisteren naar de consument producten ontwerpen merkreputaties opbouwen passende afzetkanalen en de juiste prijszetting vastleggen en via verkoop reclame promotie en direct marketing zijn excelleren communiceren. Of anders gezegd hij moet op een professionele wijze marktgericht en marktgestuurd kunnen werken. Dit boek heeft de ambitie zo volledig mogelijk te zijn in de breedte. De lezer krijgt een overzicht van alle relevante aspecten van marketing want... marketing is meer vl meer dan reclame enof marktonderzoek enof verkoop. Heel veel aandacht is besteed aan voorbeelden uit de eigen omgeving en ook aan relatief nieuwe onderwerpen als databaseen internetmarketing. Het Handboek Marketing is bedoeld voor studenten marketing marketeers in de praktijk en bedrijfsleiders.Het Handboek Marketing is bedoeld voor studenten marketing en voor marketeers in de praktijk. Het biedt theoretische concepten en praktische toepassingen uit consumenten diensten en businesstobusinessmarketing. Het Handboek Marketing is bedoeld voor studenten marketing en voor marketeers in de praktijk. Het biedt theoretische concepten en praktische toepassingen uit consumenten diensten en businesstobusinessmarketing. Het Handboek Marketing is bedoeld voor studenten marketing en voor marketeers in de praktijk. Het biedt theoretische concepten en praktische toepassingen uit consumenten diensten en businesstobusinessmarketing. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.