Boek
Dit praktische management- en studieboek is in zijn vierde editie volledig vernieuwd. Het bewezen B(loem)-model als rode draad biedt een uitgebreid framework om tot een optimale contentstrategie te komen.Het Handboek ContentStrategie 4 (HCS4) biedt uw studenten een theoretische en frisse basis vol praktische tips en tools om een effectieve contentstrategie te ontwikkelen en vooral ook uit te voeren. De Augmented Reality en de meer dan duizend bijlagen op de ondersteunende website maken van het handboek een crossmediale beleving.De vierde druk van deze bestseller is geheel herzien, kent nieuwe cases, actuele onderwerpen, nieuwe toekomstvisies, extra digitale bijlagen en markante modellen. 10 redenen om het HCS4 in te zetten:Herschreven rondom het praktische B(loem)-model frameworkEen leer- en managementboek over engaging content en de noodzaak tot Boeien en Binden in campagnes.Gebaseerd op de meer dan 20 jaar contentmarketing van de expert-auteur, tevens verkozen tot nummer 1 contentmarketeerEen opbouw van een werkend strategisch contentmarketing-plan op basis van het B-model frameworkDe beste experts, tips en casesTotaal herschreven, opnieuw geredigeerde en dikkere versieDe toepassing van augmented reality lagen over het boek zorgen voor een extra belevingEen nuchtere kijk op contentmarketing gericht op de customer journey en conversie van contentDiverse praktische en kleurrijke modellen en exclusief docentmateriaal voor boeiende en kleurrijke lessen.Honderden digitale bijlagen, zoals video's, infographics en updates «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.