Boek
Hoe u als bedrijf of organisatie met uw klanten omgaat bepaalt voor een groot deel of zij besluiten klant te worden en te blijven. Professioneel klantgericht telefoongedrag is daarbij onontbeerlijk om de communicatie zo soepel mogelijk te laten verlopen. Houding en gedrag zoals klantgerichtheid servicegerichtheid vriendelijkheid beleefdheid en behulpzaamheid zijn daarbij belangrijke aspecten. Een aspect dat vaak nog te weinig belicht wordt is enthousiasme. Enthousiasme is een krachtig middel en dit kan en mag veel meer worden ingezet in het leven op het werk en bij het voeren van telefonische gesprekken. In Enthousiast telefoneren leest u hoe u telefoontjes op uw werk op een enthousiaste manier kunt beantwoorden. Dat levert niet alleen veel plezier op maar u maakt ook een veel betere indruk en krijgt veel meer gedaan. Ook in lastige situaties. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.