Boek
In E-business en e-commerce beschrijft Chaffey zowel beproefde als nieuwe methoden vooreffectieve integratie van IT in het bedrijfsleven. Hij behandelt de vraagstukken waarmeemanagers voor, tijdens en na het implementeren van e-businesstoepassingen te makenkrijgen. Het boek koppelt theorie door middel van actuele casestudy's en opdrachten aan depraktijk. Hierdoor wordt de lezer gestimuleerd om kritisch na te denken over de kansen ende risico's van e-business. Nieuw in deze derde editie is de uitgebreide aandacht voor nieuwe e-businesstechnologieën,online marketingcommunicatietechnieken, de beveiliging van e-business en servicegeoriënteerdearchitectuur.
E-business en e-commerce is geschreven voor studenten aan hogescholen en universiteitenin Nederland en België die vakken over e-business, e-commerce of e-marketingvolgen. Daarnaast is het geschikt voor professionals die zich op dit gebied willenoriënteren. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.