Boek
De servicegerichte onderneming analyseert ondernemingen waarvan het product of de onderneming zelf een speciale reactie oproept bij de consument die veel verder gaat dan trouw aan het merk oprechte genegenheid. Clegg behandelt twaalf charismacomponenten die de basis vormen van de serviceverlening en hij geeft een aantal van de beste en de slechtste voorbeelden uit de praktijk om aan te tonen wat de krachten zijn waarmee een onderneming nieuwe consumenten werft die trouw blijven en hun liefde geven. De servicegerichte onderneming analyseert ondernemingen waarvan het product of de onderneming zelf een speciale reactie oproept bij de consument die veel verder gaat dan trouw aan het merk oprechte genegenheid. Clegg behandelt twaalf charismacomponenten die de basis vormen van de serviceverlening en hij geeft een aantal van de beste en de slechtste voorbeelden uit de praktijk om aan te tonen wat de krachten zijn waarmee een onderneming nieuwe consumenten werft die trouw blijven en hun liefde geven. De servicegerichte onderneming analyseert ondernemingen waarvan het product of de onderneming zelf een speciale reactie oproept bij de consument die veel verder gaat dan trouw aan het merk oprechte genegenheid. Clegg behandelt twaalf charismacomponenten die de basis vormen van de serviceverlening en hij geeft een aantal van de beste en de slechtste voorbeelden uit de praktijk om aan te tonen wat de krachten zijn waarmee een onderneming nieuwe consumenten werft die trouw blijven en hun liefde geven. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.