Boek
ITIL in praktisch formaat en binnen handbereikIn De kleine ITIL versie 2011 worden de vijf kernboeken van ITIL© kort en krachtig samengevat voor degene die vooral met ITIL wil en moet werken.Het boekje is praktisch van opzet, geschikt als examenboek en bevat informatie die meteen toepasbaar is in de dagelijkse praktijk van deIT-serviceorganisatie. In deze nieuwe uitgave is de officiële editie van ITIL uit 2011 verwerkt en aangevuld met de laatste inzichten.In mei 2007 is een nieuwe versie van de Information Technology Infrastructure Library (ITIL) uitgekomen. In 2011 verscheen daarvan een update. Deze setvan best practices voor IT servicemanagement is aangepast aan de eisen van deze tijd. In deze ITIL-versie 2011 zijn de nieuwe kernboeken gebaseerdop de vijf stadia van de servicelevenscyclus van ITIL:* Service Strategy* Service Design* Service Transition* Service Operation* Continuous Service ImprovementLouk Peters, Paul Wu, Jeroen Moolhuijsen en Eppo Luppes zijn werkzaam bij KPN Consulting en hebben als trainer c.q. consultant hun sporen verdiend inhet werkveld van IT Servicemanagement. Maarten Bordewijk schreef mee vanuit Bordewijk Training & Advies. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.