Boek
De Internet Scorecard is een stevig hulpmiddel om de effectiviteit en winstgevendheid van online activiteiten te meten en te verbeteren. Centraal staat de internetstrategie van de onderneming. Dit boek biedt een handleiding voor iedereen die bezig is met internet en zijn rendement op internetinvesteringen wil vergroten.
In deze tweede editie besteden de auteurs aandacht aan de nieuwste trends, indicatoren en praktijkvoorbeelden. De beschreven methode bekijkt de internetactiviteiten vanuit vier perspectieven: financieel, de klant, de website zelf en de organisatie achter het web.
De Internet Scorecard is toepasbaar op alle typen websites: van informatieve en verkoopgerichte sites tot websites met een branding- of uitgeefmodel.
Met de Internet Scorecard krijg je:Focus op de belangrijkste strategische issuesHeldere en meetbare online doelstellingenRealistische targetsRealisatie van bedrijfsdoelstellingen door waardevolle verbeteractiesMaximaal rendement op internetinvesteringen'Een bijzonder geslaagd boek over internet in brede zin. Een aanrader.' - Emerce
'De belangrijkste merite van het boek is dat de auteurs internet in een brede strategische context weten te plaatsen. Daar zijn tot nu toe bijzonder weinig auteurs in geslaagd.' - Tijdschrift voor marketing
Over de auteurs
Joost Steins Bisschop is partner bij Jungle Minds en vaste columnist van Het Financieele Dagblad.
Geert-Jan Smits is directeur van internetadviesbureau Jungle Minds en sinds 1999 gespecialiseerd in strategische internetprojecten. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.