Boek
SamenvattingKids worden op jonge leeftijd geconfronteerd met én aangesproken door merkproducten en reclame. Dit inspiratieboek geeft inzicht in verrassende strategieën en in de opmerkelijke communicatie die het hart van kinderen verovert. 'Consumensjes' toont aan dat communicatie ook anders kan, vertrekkend vanuit een strategische visie die in de eerste plaats rekening houdt met de belevingswereld en communicatievoorkeuren van 6- tot 12-jarige consumensjes. Koppel hieraan verrassende en vernieuwende concepten en u krijgt een mix waarbij reclame vast en zeker op een hoger niveau getild wordt. Want alleen het beste is goed genoeg voor kinderen.'Consumensjes' is in de eerste plaats geschreven voor iedereen die met kidscommunicatie te maken heeft: adverteerders, reclamebureaus, media-adviseurs, de culturele en wetenschappelijke dienstensector. Maar ook voor ouders, leerkrachten en opvoeders is het interessant om de mechanismen achter deze communicatietechnieken te ontdekken.Ingrid Bottelberghs is Strategic Planner en Cliënt Service Director bij 'the young ones', het gespecialiseerde young minds-communicatiebureau dat ze zelf oprichtte. Dankzij haar dagelijkse feeling met heel wat kids- en familiemerken is de auteur uitgegroeid tot een echte kidscommunicatiespecialiste. Die jarenlange ervaring geeft ze nu prijs in dit boek. Want communicatie is haar passie, net zoals kinderen. Zij wil die kennis graag delen.InhoudsopgaveVooraf Inleiding1. Wie zijn de mensjes van nu? 2. Van mensje tot consumensje3. Mama's en papa's van de consumensjes4. Het veroveren van de consumensjes5. Verrassend communiceren met consumensjes - cases en keuzesAfsluiterOver de auteurBibliografie «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.