Boek
Communicatie bereidt voor op de examen stof zoals omschreven in de SPL/ECABO toetsmatrijzen ’Geïntegreerde communicatie’ en ‘Communicatiebeleid en -planning’. Omdat er nogal wat overlap zit tussen beide matrijzen, is alle stof over communicatie ondergebracht in een deel dat beide toets matrijzen afdekt.Het boek legt, samen met de andere titels van deze methode, ook een stevige basis om studenten door te laten stomen naar het NIMA-A diploma.PitchPitch is een methode voor commerciële opleidingen in het mbo. Bij het ontwikkelen stonden overzichtelijkheid en begrijpelijkheid voorop: rustige vorm geving, heldere taal, duidelijke structuur, margewoorden, onthoudblokjes voor het recapituleren van de kernstof, vragen en opdrachten, en per hoofdstuk een samenvatting en een begrippenlijst. Op www.practicx.nl staan toets- en oefenvragen (met feedback op de antwoorden) als oefening voor het tentamen. De methode bestaat uit zeven delen:* Basisboek marketing* Marktonderzoek* Marketing: de harde cijfers* Marketingplanning* Communicatie* Evenementen organiseren* Extra Pitch voor NIMA-AKees Benschop heeft jarenlange ervaring met het ontwikkelen van studiemateriaal en onderwijsmethodes voor het mbo. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.