Boek
Contentmarketing is de snelst groeiende discipline in marketing. Met dank aan alle mogelijkheden om reclame te negeren of weg te klikken.Een nieuwe generatie marketeers snapt op hoofdlijnen hoe hetwerkt. Maar ontwikkel je nu een superieure contentstrategie?In dit boek gaat Aart Lensink, oprichter van het meestbekroonde contentmarketingbureau van Nederland,in op de vier belangrijkste pijlers van contentmarketing:◆ Strategie◆ Contentproductie◆ Distributie◆ ConversieNieuwe ontwikkelingen komen uitgebreid aan bod. De opmars van campagnecontent, ofwel: hoe je op korte termijn succes boekt met contentmarketing. En de internationalisering van het contentvak.Waarom zelf ontwikkelen als je proven formats uit een ander landkunt halen? «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.