Boek
Als je wil opstarten als zelfstandig ondernemer, vraag je eenondernemingsnummer aan, schrijf je je in bij een sociaal verzekeringsfonds enklaar. O ja, misschien heb je ook een boekhouder opgezocht en zelfs al eens watpubliciteit gevoerd. Maar van zodra je begint te groeien – en dat kan al na eenmaand, een jaar of eventueel later – zal er allicht wat meer bij komen kijken:• Verstandig en rendabel publiciteit voeren doe je vanaf nu meteen marketingexpert aan je zijde.• En omdat ondernemen vaak een eenzame bezigheid is, zal het in deeerste plaats jouw accountant zijn die jou zal bijstaan in zowel hetfinanciële, het fiscale als het totale ondernemersgebeuren.• Wil je personeel aanwerven, dan zal een expert sociale wetgevingzeker nuttig zijn in het kluwen van sociale en andere wetgeving.Omwille van al deze redenen, hebben wij vanuit onze persoonlijke expertiseelk 20 tips geschreven. Samen 60 adviezen, 60 aandachtspunten, 60 stopswaar je als groeiende ondernemer even stil bij kan staan. Beschouw dit boekals een leidraad en ook als een steun in jouw ondernemen. Ook na een eersteleesbeurt leg je het boek best niet al te ver weg. Het kan blijvend en steedsweer opnieuw inspirerend werken op elk moment in jouw carrière. Wij zijnervan overtuigd dat je een echte GROEIEXPERT zal worden als je alle tips uit ditwerk zal gelezen en toegepast hebben. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.