Boek
We leven in een netwerkmaatschappij, zowel online als offline. Niet iedereen vindt dit leuk, maar je kunt wel leren netwerken, zodat het leuker én doelgerichter wordt.
Je wilt immers:
-Geen tijd verspillen aan ondoelmatig netwerken;
-Niet teveel acquisitie- of onderzoekskosten maken;
-Potentiële klanten effectiever benaderen;
-Nieuwe zakelijke relaties aanboren;
-Aanbevolen worden.
Dit boek geeft een overzicht van wat je wel of niet moet doen om succesvol te zijn op het gebied van zakelijk netwerken. De meeste do's spreken voor zich en dienen als opfrisser, maar doe je ze ook? Je hoeft ze niet allemaal te doen om succesvol te zijn!
Soms moet je ook dingen niet doen.
Aan jou de keuze aan welke kant van het boek je begint ...
«
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.