Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Boeken

Risicosignalering in de zorg
Risicosignalering in de zorg
Risicosignalering is belangrijk in het kader van goede en veilige zorg. Het is al een aantal jaren een onderdeel van de Normen Goede Zorg en een aandachtspun... »
 
 
 
 
 

Lekker belangrijk
Lekker belangrijk
 »
 
 
 
 
 

De werkbegeleider in zorg en welzijn
De werkbegeleider in zorg en welzijn
Dit zakboek beschrijft de verschillende rollen van werkbegeleiders in de sector zorg en welzijn. Het biedt toepasbare adviezen voor het toetsen en beoord... »
 
 
 
 
 

Handboek GVP
Handboek GVP
Opnieuw een branche erkende opleiding: de opleiding Gespecialiseerd Verzorgende Psychogeriatrie!Het aantal zorgvragers met psychogeriatrische problemen stijg... »
 
 
 
 
 

Beroepspraktijkvorming verpleegkundige
Beroepspraktijkvorming verpleegkundige
Dit BPV–boek is speciaal ontwikkeld voor de opleiding Mbo–verpleegkundige en is gebaseerd op het kwalificatiedossier Mbo–verpleegkundige 2007–200... »
 
 
 
 
 

Beroepspraktijkvorming verzorgende
Beroepspraktijkvorming verzorgende
Dit boek is een vervolg op Basiszorg niveau 3. Met de opdrachten in dit boek wordt gestreefd naar competentiegericht leren. De zorgcategorieën vormen het ui... »
 
 
 
 
 

Proeven van bekwaamheid helpende zorg en welzijn
Proeven van bekwaamheid helpende zorg en welzijn
Deze Proeven van bekwaamheid bevat een compleet pakket proeven voor de opleiding Helpende Zorg en Welzijn: vijf proeven voor Zorg en vijf voor Welzijn. De pr... »
 
 
 
 
 

Lekker belangrijk
Lekker belangrijk
Als je met jongeren wilt gaan werken is Lekker belangrijk een onmisbaar studieboek. Het verschaft je informatie over de leefstijl, gezondheid en gezondheidsb... »
 
 
 
 
 

Niveau 2
Niveau 2
Dit basiswerk beschrijft de verschillende werkvelden en doelgroepen die de helpende in het werk tegenkomt. Hoe werk je planmatig, hoe ga je om met de cliënt... »